Älskar min pojkvän <3

Jag skulle bara vilja berätta för alla vilken underbar pojkvän jag har, asså han är den bästa man kan ha, enligt mig.
Han är alltid där för mig om jag är ledsen.
Och när han håller om en känner man sig så trygg, man vill aldrig att han ska släppa taget.
Med honom kan man bara vara sig själv, man behöver inte göra sig till eller nånting, för han tycker om mig för den jag är och inte för hur jag ser ut eller vad jag har för kläder på mig, och de e skönt

Utan honom vet jag inte vad jag skulle göra, han förändrade mitt liv på flera sätt.

Jag älskar dig, Oskar Ellebo <3<3<3<3<3<3





Han är mitt solsken i mörkret, han är mitt allt och lite till, han är mitt LIV!





♥ Starlet

Tja!

Snygg blogg. :)

2008-08-21 @ 19:57:05
URL: http://starletspalace.blogg.se/
♥ sarah

aaaawwww va gulligt skrivet :) joppas de är ni föralltid . kraam<3

2008-08-21 @ 21:20:15
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0