Första skoldagen :P

Ja... Just nu sitter jag och äter frukost, jag dricker te och äter rostade mackor : ) mums
Jag ska möta mina kompisar om en halvtimme typ för vi ska gå tillsammans till skolan, sen efteråt ska vi gå ner och äta på stan.
Jag är väldigt trött just nu för jag fick bara sova i sex och en halv timme : ( men de var de helt och hållet värt, för jag fick vara med min pojkvän i en timme längre än vad jag brukar få vara med honom på en vardag för han jobbar.
De va så mysigt att bara ligga där i sängen med honom och bara mysa ; P Jag älskar verkligen min pojkvän
Men ne... Nu måste jag gå och borsta tänderna och klä på mig, ha de bra herrå
Love You All // Angel


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0