Nollning

I onsdas hade vi nollning och de var skit kul, vi fick sjunga en låt om treorna och jag har den i huvudet just nu hehe.
Vi fick nummer på kinderna för att dom skulle veta vilken nolla man var, sen fick man ta på sig en amssa roliga kläder.
Vii blev utskämda på stan och de var ganska kul faktiskt men vi fick en massa vattenballonger på oss och jag fick mest så jag började frysa som fan så jag fick ta av mig min scenkläder och sätta på mig en tjocktröja. Dom var riktigt sjysta.
Sen skulle vi döpas i fontänen och jag trodde juh helt klart att vi skulle hoppa ner i fontänen, men som tur var skulle vi bara stå på sidan och få lite vatten på huvet : ).
Sen på kvällen var de fest och typ alla drack juh som jag inte skulle ha gjort för jag tycker inte om de.
men de blev inte bättre nästa dag för då blev jag sjuk från allt vatten jag hade fått från vattenballongerna och jag är fortfarande sjuk. Men nu ska jag gå och lägga mig lite, de känns typ som om att jag ska spy och de vll jag inte för om jag spyr kommer jag inte att få träffa min älskling idag och de vill jag verkligen. <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0