Shoo bloggen!

 
Shoo bloggen!


Igår var de juh första skoldagen, om jag ska va ärlig så var de inte så kul.
För jag kom inte i samma klass som nån som jag kände : (
Utan de var så att i min klass kände alla någon och alla hade någon att prata med förutom jag, så de var jätte tråkigt. Asså så tyst har jag aldrig varit.
Men sen när skolan var slut gick jag, Sarah och Jennie ner till stan för Sarah skulle handla något och sen skulle vi äta. När vi kom hem gjorde Sarah en blogg åt Jennie så nu har hon också
en : D

Och sen kom min Oskar hem till mig och då gick Sarah och Jennie för: Sarah skulle träffa sin pojkvän och Jennie skulle träffa en kompis.
Oskar och jag var hemma hos mig i typ en timme sen gick vi hem till honom, först låg vi och tittade på tv, men sen började han bli på lite bushumör som han brukar när han har tråkigt.
Då började han att kittla mig under fötterna och jag höll på att garva ihjäl mig ; P
men sen efter ett tag så slutade han och då typ tio minuter efter de började jag bli på bushumör, så vi höll på att busa med varandra ett tag sen orkade vi inge mer så vi låg och myste ist. : )
Och jag sov över hos honom på en vardag de har jag aldrig gjort förut men de gick bra, han ställde klockan på 06:00 för han börjar klockan sju.
Han trodde inte på mig när jag sa at jag skulle kliva upp den tiden han trodde att jag skulle somna om igen, men de gjorde jag inte.
Jag hade inte med mig några kläder hem till honom så att jag kunde byta om dit myskläder så jag fick låna ett par mysbyxor av han att sova i och dom var jätte sköna ; )
Sen följde han mig hem för han skulle till jobbet och jag skulle hem och duscha och fixa i ordning mig.
Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ nio så att jag kan gå till skolan, och om de inte är nån som pratar med mig i dag heller kommer jag att vara sur hela dan, eller okej inte hela dan men hela skoldan, sen när jag kommer hem ska jag väl förhoppningsvis vara med Oskar han lät lite osäker för han kan juh få jobba över och de vill vi inte.
Men nu ska jag gå och fixa håret, : ) men jag skrver hur de vari skolan när jag kommer hem herrå
Love You All
// Angel
 


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0