Har tråkigt

hej bloggen, vet inte riktigt vad ja ska skriva om men jag har ganska så tråkigt så jag skriver väl ändå.

Den här helgen har varit precis som alla andra typ förutom att de e halloween hehe. Har varit med älsklingen, Sarah och niclas. Vi har väl inte gjort mycke typ bara hängt, som vanligt, typ de man brukar göra.
Men nu vet jag, jag kan juh göra en lista de kan man juh göra när man har tråkigt så då får jag väl göra de då.






VEM.
Vem är i rummet med dig? - Älsklingen, Sarah och niclas
Vem fick du sms av senast? - Jossan <3
Vem pratade du senast i telefon med? - mamma
Vems hus var du senast i? - älsklingens <3
Vem sa du senast "jag älskar dig" till - Oskar <3<3
Vem önskar du att du var med nu? - jag är redan med den personen :)


VAR.
Var är din telefon? - vid tv:n :)
Var är din mamma? - vene hos en kompis tror jag
Var sover du? - under tecket?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - fick den av mammas kompis
Var åkte du senast bil? - vet ej var ett tag sedan
Var i ditt rum är du? - är inte i mitt rum


VAD.
Vad åt du senast? - kebab ;P
Vad drack du senast? - julmust :)
Vad är det för färg på dina byxor? - har inga brallor på mig ^^
Vad är den närmaste saken som är blå? - lypsyl :P
Vad har du på fötterna? - strumpor :) som alltid
Vad är din favoritfärg? - Rosa :D 
Vad är din favorithemsida? - bilddagboken
Vad hör du just nu? - Sarah som gnäller och tv:n


NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus? - förra veckan typ fast då tände jag många :)
När träffade du din pappa senast? - ett tag sen
När duschade du senast? - i förrgår


HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? - vene xD kan väl ha hänt
Sovit i någon annans säng? - om jag har (;
Hånglat på en bio? - ofc ;)
Hånglat i skogen? - neh xD
Sovit naken? - har väl hänt (:
Kört över hastighetsgränsen? - neee
Målat om ditt rum? - neee
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - de har väl
Sovit i en säng med någon av samma kön? - jaa
Sett någon dö? - nepp hoppas att jag aldrig får de
Varit på ett plan? - nee :)
Sovit till tre? - tror det :P
Älskar eller saknar någon just nu? - ofc (: <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0