listis xD

har juh lite tråkigt nu när jag sitter i datasalen i skolan börjar om typ en timme så här kommer en listis :)



FÖRHÅLLANDE
1. Är du singel nu? - absolut inte <3<3<3<3
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul? - ja vem gör inte ^^
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - ja g är i ett förhållande nu och de lägger jag mitt liv i <3<3<3
4. När hade du sex senast? - när jag var 3 xD
5. Har du en kk? - nej men gud vad äckligt
6. Har du kört oskyddat nån gång? - bara när jag var 5 xD
7. Har du playat någon nångång? - nej och kommer aldrig att göra
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nopp
9. Har du någon kille/tjej på g nu? - jag har världens bästa pojkvän i hela universum <3<3<3
10. Haft sex på fyllan? - nooo
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - jaa till min älsklih <3
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? - nej de har jag inte 
13. Somnat gråtande pga kärleken? - ja de har jag gjort men glädje tåraroftast :)
14. Varit på en blind date? - nehe e du xD
15. Varit otrogen? - nej och kommer aldrig att vara de heller

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? - jag har världens bästa kompis i hela världen <3
2. Är du ofta med dina vänner? - ganska så ofta
3. Vad brukar ni hitta på? - en massa roliga saker
4. Bästa minnet med en vän? - när vi låg i sängen och skrattade i typ 1 timme :) :P
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? - sarah <3<3<3 elin <3<3 jossan <3¨<3
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - jajag är alltid mig själv
7. Har du hatat din bästa vän? - nejj aldrig
10. Har du alltid kul med dina vänner? - ja de e aldrig tråkigt :D

SISTA SOM
1. Som du fick en puss av? - oskar <3
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - oskar<3
3. Du delade ett riktigt skratt med? sarah <3
4. Du gick på bio med? - vene
5. Du höll i handen? oskar <3<3
6. Du gick på stan med? - sarah för ett litet tag sen
7. Delade en pizza med dig? - emma syrran :)
8. Du ringde? - mamma
9. Skickade ett sms till dig? - sarah
10. Du kramade? - sarah <3

ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - ne (a)
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - nja man kan väl titta in när man går förbi
3. Längtar du till sommarn igen? - ja som faaaaaaan
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? - fan va ful jag är
5. Hur svarar du i telefon? - jaa hallå eller hallå
6. Vill du ha barn? - ja lite senare
7. Har du gjort något olagligt? - japp :)
8. Vill du så får du gärna berätta vad? - nepp
9. Har du några tatueringar/piercingar? nepp
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - julbockarnas stinkande odör ^^
11. Bäddar du ofta sängen? - nja oftast
12. Vad gör dig riktigt glad? - älsklingen, sarah och mina kompisar
13. Går du i kyrkan? - nopp
14. Gillar du att sjunga? - ja även fast jag har en dålig sångröst
15. Har du egen dator? - nja men datan står i mitt rum
16. Hur mår du idag? - jag mår jätte bra :D
17. Vilken klass går du i? - ES1TA ftw
18. Har du mycket pengar just nu? - nejje
19. De värsta du vet? - spindlar och att folk ska lämna mig
20. Vad vill du jobba med sen? - skådespelerska
21. Vad ska du göra efter studenten? - gräva upp sakerna ;)


♥ sarah aka pinoccio :)

snyggbert :D <3

2008-11-26 @ 13:37:09
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0