min helg har varit underbar <3<3<3<3<3<3<3<3

Min helg har verkligen varit uderbar, inte konstigt jag har juh spenderat den med världens bästa pojkvän i hela universum, :)
OSKAR ELLEBO <3<3<3<3

men jag föstår inte nästan varenda gång jag ska gå när vi har varit i en hel helg börjar typ alltid att grina, så mycke älsklar jag honom så jag har svårt att lämna honom även om vi skulle se varandra nästa dag :'(,
de hoppas jag att han förstår <3<3<3, men ändå så känner jag mig så himla töntig när han ser att jag grinar.


om ni vill kan ni juh kolla på bilderna här nedan på mig och min syrra  :)









detta är min gulliha lillasyster emma










jag och syrran










hihi










mee










jag och min gossedjurs gris som min älskling vann åt mig i furuvik

♥ horny corny (sarah) xD

fina bilder :) känner mig också töntig när niclas ser mig grina , men de tkr ju såklart inte det <3 niclas har sagt till mig att han bara blir rörd och han tkr de är vackert med tårar hehe :) hoppas du och oskar är tsm förevigt <3<3<3<3<3 PUSSS

2008-11-09 @ 22:54:08
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0