5 månader <3<3 :D

I går firade jag och Oskar 5 månader : D Så jag va med honom i går och sov där, och idag ska jag också va me han och sen ska jag spendera helgen hemma hos honom fan va mysigt vi kommer att ha de : P
Ja men igår när jag var med honom åt vi sockerkaka med smak av pepparkaka, och när jag kände lukten av den första gången luktade de julafton, och sen sa jag hea tiden typ att jag ville att de skulle vara julafton. Och nu när jag tänker påt så vill  jag verkligen att de ska vara jul. Ja ja nu ska jag gå och göra mig i ordning till skolan.
Ha de så jävla bra alla // Angel



 

Always and forever you and me
<3<3

♥ michelle

grattis! :]<'3

2008-10-18 @ 08:55:24
URL: http://musicismysoul.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0