Äntligen lov!!.........................Vilken helg xD

Hej bloggen!! Äntligen är de höstlov och jag älska de, de ska bli skönt att få ta e lugnt i en vecka och bara softa och hängame kompisar och älsklingen OFC <3<3<3<3<3<3<3

Den här helgen har varit riktigt bra. Jag sov hos Oskar fån torsdah till lördah, sen sov Oskar, Sarah och Niclas över hemma hos mig på lördan till söndan.

På fredan hade vi matteprov och jag hatar matte men de gick ganska bra ändå men jag vet juh inte om jag har fått rätt på de jag skrev. Sen efter skolan mötte jag, Sarah och Nanna upp älsklingen och så gick vi tsm hem. Jag och älsklingen åkte direkt hem till hnm. Vi tittade på tv och sen åt vi mat (Pizza) jätte gott. :) Sen var vi med Sarah och Niclas, vi gick till ica och köpte energidricka, sen gick vi hem för att se idol och de var bra hehe tur att inte Johan eller Lars har åkt ut.
Sen följde Niclas och Oskar med Sarah hem för att hon skulle hem, och sen kom Oskar och Niclas tillbaka för Niclas skulle också sova där på fredan för han orkade inte åka hem för han skulle juh ändå komma tillbaka nästa dag och då skulle vi juh sove hemma hos mig, men iaf.
När dom kom tillbaka blev jag pigg igen så vi var uppe väldigt länge typ till två och sen gick vi och lade oss.

Och på lördan vaknade man kl 06:18 och så var man vaken ett tag sen somnade jag och vaknade vid 8, somnade om igen och vaknade upp vid 10 och då klev jag upp. vi åt frukost sen efter ett tag ville Niclas gå förbi sin pappa och visa upp sitt nyklippta och nyfärgade hår så då följde jag och Oskar med, vi skulle gå till kastsjö i bomhus och de tog en jävla tid och man fick jävligt ont i fötterna, jag lovar att jag aldrig mer kommer att gå dit om jag någonsin ska dit igen kommer jag att ta bussen. Sen mötte vi upp Sarah och hon och jag gick hem till mig för att göra i ordning för myskvällen vi skulle ha vi städade som fan asså överallt i hela huset. Sen tände vi ljus och hae de jätte mysigt och tittade på film. Sen skulle vi gå och lägga oss men jag var absolut inge trött så jag har inte sovit på hela natten. (Gäsp)
Men alla andra sov kanske inte hela natten i sträck men dom sov iaf, så jag är jätte trött nu. Men jag har sovit i en timme nu på eftermiddan innan jag och Sarah gick hem till Oskar och Niclas som hade varit på stan, och vi tittade på OTH.

I morrn ska jag vara med Oskar när han slutat jobbet, de e verkligen tråkigt att han ska jobba nu när jag har lov.
Men vi fixar de ändå.

Men nu ska jag fan gå och lägga mig innan jag svimmar hehe. xD

Ha de bäst alla // Angel


♥ sarah

de va fan i mig en skitnajsig helg :D <3

2008-10-27 @ 08:32:44
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0