energidricka me sarah : D

hej alla!
Just nu sitter jag hemma hos Sarah och skrattar och dricker energi dricka : D Vi har skit kul snackar om våra pojkvänner.

I morse vaknade jag typ 5 och då var jag typ klarvaken, men jag låg kvar i sängen och läste min bok, tills klockan blev typ halv 8 sen gick jag upp och klädde på mig käkade ingen frukost : (
men de gjorde inget för de var juh god mat hehe. ja men första lektionen var matte tråkigt, men den här lektionen var inte så tråkig för Ola våran matte och data lärare kom aldrig så vi i klassen körde TWISTER ist de var riktigt kul.
sen hade vi teater, de var riktigt kul för vi ska göra en dialog på onsdag och vi ska lära oss den så att vi kan den utantill.
Och jag spelar mot en tjej som heter Ylva, en riktigt sjyst tjej, jag spelar knarkare och hon ska spela hora = P
hehe de kommer bli riktigt bra.
sen var de lunch och jag åt med killarna bara killar och jag hehe. Sen körde vi Twister igen på håltimmen.
På svenskan skulle vi skriva en novell och jag råkade gå på övertid så på engelskan skulle jag egentligen prata om min bok men jag får göra de i morrn ist : P
Ja men nu ska jag dricka lite mer energidricka med Sarah
pusshej alla!




detta är jag n hemma hos sarah och jag är 14 och  väldigt lycklig för spindeln är DÖD!!!!  = D

♥ sarah

yeah! energidricka med linda ftw :D <3

2008-10-20 @ 22:46:54
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0