Utkast: Hejbloggen, idag ...

Hejbloggen, idag har jag varit hemma från skolan för jag har lite ont i halsen när jag sväljer : (, och jag har tråkigt så jag tänkte göra en liten lista för de brukar jag göra när jag har tråkigt.

Men först vill jag bara att alla sk veta hur mycket jag älskar mina vänner, speciellt min bästis Sarah och min pojkvän. Jag älskar dom över hela mitt hjärta de finns inga som dom, Dom är där för mig när jag mår dåligt och så. Jag älskar er <3
Jag hoppas att inget kommer att komma ivägen och förstöra de vi har

okej här kommer listan



HUR MYCKET BITCH ÄR JAG?

du har sagt:
(x) hora till någon?
(x) bög till någon
(x) slyna till någon
(x) slampa till någon
(x) fitta till någon
totalt: 5
 
du har:
( ) fuskat på ett prov
( ) skrivit fula grejer till läraren
( ) dissat en kille för du spanat in en ny person
( ) hånglat med fler än 4 personer på en helg
( ) stått på ett bord och dansat inför folk
(x) skrikit åt någon i telefon
( ) knackat på en persons dörr du hatar och skällt på den
(x) sagt/skrivit att du är snygg
totalt: 2

den senaste veckan har du:
( ) vart full
(x) skrikit åt en ungdom
(x) skrikit åt en vuxen
(x) tagit bilder på dig själv
( ) vart på fest
( ) dissat någon
( ) skolkat
( ) ljugit för en kompis
(x) ljugit för mamma
(x) ljugit för pappa
( ) hånglat med 2 personer
( ) vart stolt över dig sjäv
( ) haft samlag
( ) slagit någon
( ) sökt uppmärksamhet
( ) gjort något olaglig
( ) skrivit via sms/email/nätsida/ brev hur mycket du hatar någon
( ) sagt/ skrivit 'jag älskar dig' fasst inte menat de
(x) struntat i vad någon vuxen sagt till dig
(x) vart förbannad
totalt: 7

när du var under 10 år så har du
(x) vart tillsammans med någon
(x) slagit någon
(x) kunnat ord som bög hora eller nått annat
(x) visste du vad sex var
(x) pussat någon
( ) krossat fönstret i skolan
(x) lärt dig dumma saker av nått stort syskon
( ) gjort sönder något som är värt mer än 1000 kronor
( ) sagt något fult ord till läraren
( ) blivit utslägd pågrund av att du vart stökig
totalt: 6

övrigt
( ) du är tjatig i skolan
( ) du är stolt över dig själv
( ) du gillar att vara på fester
(x) du gillar att ha folk runt omkring dig
( ) du ska dricka denna helgen
( ) du ska möta någon du hatar nästa vecka
( ) du ska skolka denna veckan
( ) du vill att folk ska kopiera dig
(x) du är sur på någon vuxen just nu
totalt: 2

totalt:

0-10 helt ok,men lite för blyg
10-25 du kan allt säga emot, men är lite mer schysst av dig
26-40 BITCH! du är inte rädd att göra bort dig och du är nöjd med dig själv.

haha vilken tur jag är ingen sånhär


:




BITCH-BILD!!!


(är inte så i verkligeheten)

♥ sarah

naaaw älskar dig också :) <33 snygging på bilden :D

2008-10-09 @ 22:05:20
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0