Helgeen

I helgen har jag varit hos Oskar, som vanligt ; D hehe.
Och i fredas var de juh idol : ) och då kom Sarah förbi och så tittade vi på de hon och jag medans Oskar satt framför datan och trökade :'D jag och sarah hittade på olika smeknamn på alla som var med och vi höll på att dö av skratt haha, tårarna  bara rann. Sen medans de var reklam tills dom skulle avslöja resultaet satt Sarah vid datan ett tag och Oskar kom och la sig ett tag med mig i sängen tills han somnade hehe : ) men han är jätte gulih när han sover. Ja men när han hade sommnat satt jag och Sarah vid datan sen kollade vi vem som åkte ut och de var faktiskt bra att jenny åkte ut, tycker jag iaf.
Ja och sen skulle Sarah gåh och Oskar sov fortfarande han, som en stock ; P. Jag tittade på tv ett tag och sen gick jag och la mig också.
På lördan vaknade jag före Oskar typ, han hade vaknat vid 6 och suttit vid datan ett tag och sedan kommit och lagt sig igen men iaf jag vaknad föst säger vi nu : D. Vi låg typ och myste hela dagen sen blev jag sugen på godis så vi gick till affären och köpte läsk och chips, jag vet jag sa att jag blev sugen på godis men när vi kom till affären ville vi ha chips hehe, sen köpte vi nåt mer, och sen när vi kom hem så tänkte vi att vi skulle äta först, så då cyklade vi och köpte pizza eller vi och vi han köpte åt mig : P vist är han gullig. sen åkte vi hem och åt och tittade på crodile dundee. Men sen blev vi så mätta så vi orkade inte äta nå chips, så vi låg och myste i sängen bara sen somnade  han och de va inge kul för jag var inte alls trött så jag låg vaken och hade tråkigt till klockan typ halv 2 - 2. Medans så låg och jag och var rastlös så jag råkade väcka Oskar "några" ggr när jag typ låg och trummade på magen, sen hade jag tittat på room 401 och jag blir liksom jätte lätt rädd plus att de var mörkt och jag var inte ensam men de kändes som de för Oskar sov juh. Så när jag till slut skulle gå och lägga mig väckte jag Oskar och sa att jag var rädd och då låg han och höll om mig så att jag kunde somna är inte de värdens gulliaste pojkvän eller vadå??
Söndan vaknade jag också för Oskar för han hade tydligen vaknat flera ggr på natten. Men han fick inte sova för när han vaknade så jag satte på tvn och drygade lite på han, jag skittlade honom under armarna och så och de var jätte kul hehehe. Men de tyckte juh själklart inte han var kul. Och sen var vi bara hemma han satt vid datan och jag låg i sängen och tittade på tv, men vi myste också ; D såklart som vanligt. Och sen klockan 5 gick han hem till en kompis och tittade på film och jag gick hem eller jag hann väl aldrig riktigt hem för mamma och syrran skulle till en kompis och fika så då följde jag med och nu sitter jag här och har inte läst ut boken än som ska ha prov på i morrn tror jag. Men aja har iaf haft en supebra helg med min älskling.
Men nu ska jag gå och lägga mig natti natt på er alla pusshej.



Oskar och jag, visst är vi väl gulliah ; P

♥ sarah

aww cutisar :) bra att du haft en sån bra helg! det var jättemysigt idag med niclas också. när vi stod o väntade på bussen stod ja o frös och han bara stod och höll om mig hela tiden i typ en halvtimme. fan va ja saknar honom nu :/ vi har de gulligaste pojkvännerna <3 men ha de bra lindis :) gonatt pusshej! <3

2008-10-05 @ 22:23:45
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ sarah

svar på bloggkommentaren: naw tack lindis :) gullig du är! <3 tkr samma om dej och oskar :D PUSSSSS

2008-10-06 @ 17:21:21
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0