hehe hade tråkigt :D


   Ska snart ta bort tandställningen om 77 dagar längtar som fan  =D                              







                                                                                                               
Tog en liten bild på mig själv
                                                                                                                (komentera gäna snälla)
         
                                                                                                                                     





 
Här är mitt öga hade lite tråkigt så jag tog en bild på mitt öga ;P 










                                                    Det är inte många som förstår vad som menas med de här :'(
                                                    (hoppas att du gör de)



Idag hade jag inte så mycket att skriva om, men jag lovar att skriva senare ikväll för snart ska jag vara med eline och Jossan som jag inte träffat på jätte länge, men om ni vill kan ni juh läsa den här listan jag gjort :P







50 frågor

senaste:
1. mening du sa:
Minns inte
2. personen du pratade med: mamma
3. du fick sms av: Niclas
4. du kramade? : Oskar <3


idag:
5. kläder:
Leggings, tunika och en tjocktrja
6. bättre än igår: ja


imorgon:
7. är det:
onsdag
8. planer: vet inte, förhoppningsvis vara med älsklingen<3


favorit:
10. nummer:
 2 <3
11. färg:
rosa
12. årstid: sommar såklart!


frågor och svar:
13. saknar du någon?
jaa :(
14. humör för tillfället: glad
15. det första du gjorde i morse: klev upp ur sängen
16. vad åt du sist?: Kyckling och potatissallad
17. vad irriterar du dig på? mest av allt , störande människor ;o
18. vem gör dig gladast?
Oskar och vännerna <3
19. vem tänker du på just nu? Oskar <3
20. tror du att personen tänker på dig med?
ingen aning, kanske :)
21. vart reste du sist?
till tandläkaren
22. vad gjorde du igår kväll? va hemma o tråkade
23. liknar du din mamma eller pappa? nej , tkr inte jag ..
24. ler du ofta?
ja faktiskt jag är en väldigt glad person
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek <3
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? : ja
27. i vems säng sov du i natt?:
min
28. vilken färg har din tröja? svart och vit


sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? :
tårar tar aldrig slut
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? : många gånger
31. gråter du när du skadar dig? : de beror på hur hårt jag skadar mig


lycka:
32. är du en glad person? :
ja de tycker jag väl
33. vad gör dig glad?:  Oskar, Sarah, Niclas och alla andra vänner
34. önskar du att du var lyckligare? : behövs inte har allt ja behöver :)
36. kan musik göra dig glad? :
aa , om det accocierar till någe


kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? :
ja
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? : ja
39. har du en flick/pojkvän? : ja
40. är du nöjd med det? : otroligt <3
41. är du kär? :
nee ? , (a) vem har sagt det ?


hat:
41. vem hatar du verkligen?
säger jag inte här
42. har du någonsin gjort en hat-lista? nepp
43. är du en mobbare? nejj
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? jag börjar alltid gråta när jag blir riktigt jävla arg
45. har du blivit sviken någon gång? för många gånger


skolan:
46. gillar du skolan?
ne , fyfan
48. värsta ämne? matte & idrott
49. har du spytt i skolan nån gång? jaa, i tvåan (för jag åt ett päron)
50. är skolmaten god? Ja den är väl ganska god


♥ sarah

superfina bilder :) <3

2008-10-28 @ 22:33:52
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0