va med Jossan och eline =D

Hej ja jag sa juh att jag skulle skriva senare ikväll och nu är de senare ikväll.
Ja jag vah juh med eline och Jossan vi hade faktiskt ganska kul. Vi pratade om en massa saker men de e mellan oss tre hehe men gud vah vi skrattade.
Man blev utfrågad en massa saker men ni som inte vet hur Jossan och eline är så kan jag juh bara säga såhär dom är väldigt bra på att fråga saker så att man blir osäker när man svarar och börjar skratta ;P
aja men iaf, de va kul att få träffa tjejerna igen.



Jag älskar er ni är bäst girls. <3







Ja och i morrn ska jag vara med älsklingen för jag saknar honom jätte mycke jag har inte sett honom på två dagar, okej de kanske låter lite men om man verkligen älskar någon så är två dagar mycke (Men inte så mycke så att jag skulle bli galen av de) ;P men om någn skulle förstöra mina planer inför dagen skulle jag bli tokih >(
De e inge kul att jag har lov när han inte är ledig, för man har inget att göra på dagarna ills klockan 4 då han slutar men på helgerna är de bäst för då har man honom helt för sig själv :)
Och de tycker jag verkligen om hehe


Jag älsklar dig älskling du är bäst <3<3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0