Åhhh vad jag längtar :D !!!!!

asså jag har inte träffat  Oakar på tre dagar jag vet att de låter lite, men för mig känns de som en evighet, men nu ska jag äntligen få träffa han idag efter skolan : D Fan va glad jag kommer att bli när jag träffar honom hehe.

Och sen i morrn ska vi till Ellifanten för hon fyller år, och då blir hon äntligen 16 : P och då kommer vi att ha en jättemysig kväll, jag och min kille och hon och sin kille, fan va kul de kommer att bli.

Asså ni skulle se mig nu, är glad som fan, de finns inget som skulle kunna få mig på dåligt humör nu.
Absolut ingenting !!

Snart börjar min sista lektion jag ska ha musik, de e skit kul. Och där kommer jag att träffa Ellifanten så då kommer de att bli ännu roligare, åhh gud fan vad jag är glad asså... men aa... nu måste jag fan gå så jag hinner i tid.. hehe.

Ha de bra // Angel


♥ sarah

kul att du är så glad linda :D <3 /ellifanten

2008-09-19 @ 22:07:59
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0