Fan vilken jätte bra dag!!!

Igår va fan den bästa dan på länge, fört av allt så var de juh studiedag så man var juh ledig och de var juh väldigt skönt.
först hängde jag med mamma och fikade, de var ganska mysigt sen var jag med Sarah på stan vi provade kläder och de var kul, hon testade en jätte fin rosa lepardmönstrad klänning som hon köpte (avis) (a)...... jag testade en kjol och ett linne som Sarah tyckte var snyggt. Sen gick vi till en pizzeria och åt kebab med bröd (mmm... mums) gott var de iaf och vi tog en massa bilder, sen på väg hem tog vi liote mer bilder utanför munken, vi posade lite och sen kom de ut en som jobbade där och en gäst, och han frågade om han skulle hjälpa oss att ta bilder och att vi skulle posera, vi bah ne vi har på timer. Men han gav sig inte han bah då kan ni juh klä av er lite så kan vi ta nakenbilder, och då sah jag "Gud nej" vet verklligen inte vad de kom från. Men vi skyndade iväg iaf. När jag tittade på "Vänner" ringde min älskling, Gud vad jag saknar honom. Han ringde för att han ville höra min röst sa han och att han saknade mig :) Ååhh guud vah han eh gullih. Sen var jag med Jennie och vi kollade på "idol" och "Vem kan slå Filip och Fredrik" sen gick jag och lah mej,

♥ sarah

haha jo de va verkligen kul när den där äckelkillen kom ut och sa de där xD najsig dag, de va de verkligen ;) <3

2008-09-25 @ 10:47:45
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0