håltimme med sarah XD

HÅLTIMME
Ja nu sitter jag här på håltimmen med Sarah, vi har nyss varit på donken och ätit mat, för jag var så klantig nog att inte ta med mitt kort hehe XD Sarah bjöd mig så tack för de Sarah <3
men ja iaf, nu snart halv ett har vi svenska och sen har jag engelska efter de och då ska vi ha prov och jag har inte tränat för min bok har warit i skåpet hela helgen haha, nej men asså de var inte kul.

Ne men nu börjar vi om typ fem minuter, så nu tänker jag gå till lektionen herrå.
Love You All // Angel or pink prinzezz

♥ sarah

slarvlinda xD

2008-09-08 @ 17:01:26
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0