lite om mig

Namn: Linda Bergman
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blont med blekta slingor
Längd: 171cm
Höger/vänsterhänt: högerhänt : )
Dålig ovana: Svär alldeles för mycket : P
Stjärntecken: vädur
Sko stl: 39-40
Är dina föräldrar skilda: joo : (
Skor idag: Rosa converse : D
Dina rädslor: förlora nån nära, spindlar
Mål för det här året: att förbättra mina betyg lite
Mest använda fras på msn: "Herrå"
Det första du tänker på när du vaknar: "orka gå till skolan"
Dina bästa kännetecken: kan få folk glada
När går du och lägger dig: runt 22-23

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Ja ganska ofta
Gnälla: haha ibland så : )
Sova: jaa såklart x D
Ta mediciner du inte borde ta:
neee
Vilja dö: ja om jag inte mår bra.
Drömma mardrömmar: nej de e sällan
Drömma sexdrömmar: har gjort det nån gång men de är bara äckligt x P
Klä dig i svart: ibland, men gillar när de e färger
Gå till kyrkan: nee , om det inte är bröllop eller så : P
Gå i skolan:
jaa : )
Röka: 
nee : )
Ljuga:
neej . men vita lögnar kanske nån gång ibland x D
Hata folk:
nej inte hata men ogilla .
Lita på folk: vissa

VEM:
Saknar du mest:
Oskar : (
Vill du döda:
ingen hoppas jag
Rörde dig sist: Oskar : )
Vill du slå:
finns ett par
Vill du kittla: Oskar såklart : D
Kramade du sist: 
Oskar xD
Vill du prata med:
vem tror du? ;D
Skrek du på sist:
syrran
Vill du vara som: Sarah : )
Sårade dig sist:
ingen vad jag vet
Vill du bli galet full med: mina polerz : )
Gjorde dig riktigt glad senast:
många gör mig glada, men Oskar och Sarah gjorde mig lite extra glad idag : )
Fick du sms från senast:
Jennie

HAR DU:
För många vänner:
nja , få riktigt bra vänner : )
Flickvän/Pojkvän:
aaaa : )
En crush på någon:
  jaa på Oskar <3
Förföljelsemani:
nee xD
Tvångstankar:
Vet inte xD
Någon annan psykisk sjukdom:
nej !
Någon fysisk sjukdom: nepp :D
Någon skada:
nee xD
Färgat håret:
japp :D
Brutit några ben:
nepp, inte ett enda *stolt*
Några piercings:
nepp :P bara i öronen isf.
Egen dator: ja :D
Bra självförtroende:
nästan aldrig : (
Köpt kondomer:
nej -.-
Sagt jag älskar dig till någon idag:
ja : )
Bjudit ut någon:
nee x )
Varit kär:
jaa och är <3
Velat vara otrogen:
nej !
Varit otrogen: neej !
Lämnat landet: ne : )
Rymt hemifrån:
ja när jag var liten XD

HUR:
Svarar du i telefonen:
 "ja de e linda" el. " hallå" 
Fördriver du tiden: datorn/kompisar/pojkvän : )
Mycket pengar har du:
jag e pank xD
Tjänar du pengar:
får studiebidrag : P
Ofta bäddar du sängen:
varje da'
Ofta diskar du: aldrig sörru.
Ofta städar du: när jag orkar (A)
Många stör du dig på:
några typ
Ofta träffar du din familj: varje dag : )

TROR DU:
Att du kommer bli något:
man vet aldrig : ) men man hoppas juh ; P
På rymdvarelser: nee xD
Att folk tycker om dig:
jag hoppas det (A) gör ni ?
På ett liv efter detta: jaa, eller, jo men kanske som spöke eller nåt : P
Att fiskar kan tänka:
kan dom nog mer eller mindre xD
Att du kommer leva länge: 
hoppas xD

VÄLJ:
Katt eller hund:
båda <3
Vit eller svart:
vit : )
Varmt eller kallt:
varmt
Vatten eller land: vatten
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film:
film ^^
Leva eller dö: 
va tror ni,  leva ! :D

 

♥ sarah

naw söto, vill du va som mej? :o :D <3

2008-09-26 @ 00:09:40
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0