Bo hos älsklingen

Hej ja nu är de så att jag ska bo hos Oskar den här veckan, för jag orkar bara ine med att vara hemma. De blir alldeles för mycket bråk med mamma, plus att vi ska flytta nästa månad, och syrran ska flytta hem till pappa på freda. Så då kommer de bara bli jag och mamma som flyttar och jag ve absolut inte hur de kommer att bli, som tur är så har jag, mina älsklingar <3. Ni finns alltid där för mig. Jag har till och med fått en egen nyckel hit, ja jag kan inte förstå en egen nyckel. Men ja, hans föräldrar är helt otroliga, :). Nu blir säkert mamma glad för vi bråkade här om dagen och då skulle hon bli glad om jag flyttade ut, så nu gör jag de ett tag iaf. Ja så jag ska träffa Sarah vid 12, då ska vi hem till mig och hämta saker som jag ska ha. Ja men nu måste jag göra mig i ordning. pusspuss



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0