Faaaan :'(

Idag har jag varit i skoolan, men bara på bilden xD, jag gick med Sarah ooch jag gjoorde nästan klart min affish, Sarah blev klar med sin ooch den är fan riktigt cooool. Iaf så var jag på stan efteråt med mamma, sen var vi på doonken, ochefter de gick vi hem. Jag troodde juh att Oskar skulle ringa men nej då, även om vi hade bestämt att vi skulle vara idag så frågar han mig oom de är lugnt oom han är med en koompis. Fan vad sur jag blev men jag oorkade inte med de han har gjoort så här förut oockså. Även om vi bestämt men nej då. Vi bråkade juh i lördags kväll, senblev vi sams på natten ooch jag fick bara trvara med hoonoom typ några timmar på söndan för sen droog han till Ander >(. Ooch nu koommer vi inte tat träffas förrän oom en vecka, och han säger hela tiden att vi aldrig är med varandra typ, ooch ändå så... Ja vad ska man göra, i moorrn ooch på toorsdag ska jag iaf vara med Sarah, ooch jag kan lita på henne att hoon inte frågar oom de är lugnt att hoon är med nån annan när vi bestämt






                                                               
De känns som om vi glider ifrån varandra :'(

♥ sarah

aw gumman då :( killar är idioter! ja, mig kan du lita på i vått och torrt <3

2009-04-21 @ 23:35:01
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0