fittfanshelvetskukadrenalinballeskondom!!!

Vi har precis varuit hos rektorn och pratat, fan vad dåligt de gick. Vi fick inte avslutya några lektioner, och vi fick inte praktisera heller >(. fan vad taskigt, vi skulle lätt ha fått tag i en praktik plats. Och nu måste vi gå på alla lektioner, hur fan ska jag klara av de, jag kommer fan att sitta och grina i klassrummet för att jag kommer känna mig så jävla dum i huvudet. De ända bra med de här är att jag har fått veta att både jag och Sarah har kommit in preliminärt, på BF. Fan asså hela den här dagen är förstörd. Typ.




Sarahs coola affish ;)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0