fortfarande vaken och klockan är 03:30 :/

Kan inte sova så är de bara, de går inte, jag vet inte hur man gör. Jag blir arg, för jag orkar inte vara vaken hela natten för jag ska juh vara med Sarah i morrn, och vi kommer att ha kul, om jag orkar hålla mig vaken. Jag kommer säkert att kunna vara vaken, men jag kommer säkert att somna tidigt, iaf så tänkte jag köra de här testet, så att jag kan fördriva tiden med nånting :/





Skriv ditt namn med lillfingret: linda
Skriv ditt namn med pannan: olp89ihnjbewsedsxa<
Skriv ditt namn med näsan: linda
Skriv ditt namn med foten: linda
Skriv ditt namn med tungan: linda
Skriv ditt namn med armbågen: linda
(Sudda inte ut och skriv om!)

De gick juh ganska bra förutom med pannan xD

och nu är klockan 03:37



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0