Helgen :D

Fredag: va hemma, sen ringde Oskar så då gick jag ut till honom. sen drog vi hem till honom, sen på kvällen va vi med Sarah och niclas och då va Anders med också, så hade Sarah med sig Cola, blandat med sprit haha de lilla fyllot xD. Vi var ute till typ 11, för Oskar tjatade om att han ville gå in hela tiden, så då blev de lite tjafs när vi kom in, men senare på kvällen blev de bra.

Lördag: Vaknade hos älsklingen, myste ett tag, sen skulle jag iväg på påskmat, hos Marie, Patrik och Sara. De var jätte gott, vi grillade :). Sen fick vi leta påskägg, jag och Ella hjälptes åt att leta efter våra, Ella är Maries brorsdotter, hon är 4 år och jätte gullig, vi var ute och jag knäppte en massa kort på henne, när hon lekte med sin nalle som fick jävligt mycke stryk när den dunsade ner på marken xD. Sen var jag med älsklingen, på kvällen tsm med Sarah och Niclas och några från gården, jag och Sarah försökte göra så att Oskar skulle lyssna på en sak men han brydde sig inte typ när vi åkte till affären, Senare gick vi in och la oss.

Idag: Vaknade hos älsklingn <3 Mådde illa som fan på morronen, men sen när jag hade ätit gick de över, jag och Oskaar gick ut på promenad ett tag för att va så varmt och skönt vi pratade om en massa saker hihi, sen gick vi hem, myste och sen åt vi mat och då kom Sarah :) och vi kollade på OTH :D, sen drog vi hem till mig och nu sitter vi här :P


♥ sarah

ja det skulle vara raowligt :D fast kanske inte hela veckan men nån natt skulle va kul :) <3

2009-04-13 @ 15:25:09
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0