Hjälp!!! En humla i mitt hus :O :(

Jag är rädd!!!! Jag har en humla i mitt hus jag såg den i hallen, men nu kan jag inte hitta den, och ja jag är livrädd. Jag är ensam hemma och har en huhmla i mitt hus, jag kommer dö. Jag vågar inte lämna de här rummet faktiskt, jag kommer sitta här hela natten och inte gå ut inte ens om jag måste gå på toa, jag tänker hålla mig. De kanske låter barnsligt men, om ni skulle vara ensam hemma, och ni hade humla i erat hus, och den här humlan var jätte stor, jag svär. De va typ den största humlan jag någonsin sett. Ucsh de kliar på hela kroppen på mig bara jag tänker på de. Snälla någon hjälp! Jag behöver verkligen hjälp här, jag kommer aldrig att kunna somna nu när jag vet att de finns en humla här inne, och jag som hade tänkt gå och läsa, för då somnar jag, men nu vågar jag inte. Tänk om jag somnar och Humlan kommer in hit, jag vet väl inte vad den kan göra, tänk om den är arg och bränner mig. Jag vill inte vara ensam, snälla låt mig inte vara ensam. Jag är rädd, varför frågade jag inte Oskar om ja kunde få sova där, de hade varit mycke bättre för då skulle jag kommit hem vid 7 tiden och då hade jag säkert varit mycke modigare för då är de iaf på dan och inte mitt i natten. Alla sover, jag har ingen att prata med, Älsklingenmin ska upp om typ 2 timmar så då kanske jag kan smsa honom, inte för att han kan göra nånting, men iaf. Asså ärligt talat jag vet inte vad jag ska göra. Snälla kan ngen bara säga till mig vad jag ska göra. Jag önskar att Sarah var här, eller Oskar, jag skulle iaf känna mig myckemyckemycke tryggare, men inte nu. Jag känner mig osäker jag vågar ingenting typ. Jag har ingen att prata med :(. Men guud vad ska jag göra, de hade varit bättre om de fortfarande var snö ute just nu för då skulle inte humlorna vara här än och inga andra äckeldjur :'(. Varför, varför.... Varför just jag, plus när jag ska vara ensam. De är inte rättvist :(. De är de verkligen inte, jag hatar de här. ÅHHH jag vågar fan inte göra nånting, jag är en riktig fegis, fan vad feg jag är. Som en liten, jaa, vad ni nu vill kalla de :(. Men nä nu måste jag värkligen tänka på nånting annat, kanske jag ska läsa ändå, fasst jag ligger inte ner jag sitter, så kan jag inte somna. Också kan jag ha tv:n på så att jag värkligen inte somnar. Ja nu vet ni iaf att jag har en humla i mitt hus, så kan ni inte KOMMA OCH RÄDDA MIG ?!?!?!?!?!?!?!?!?!



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0