Jag är pigg :(

Klockan är nu 02:36, och jag är så pigg man kan bli. Jag vill gå och lägga mig men jag skulle aldrig kunna somna, plus att jag skulle vilja gå ut på en promenad, men jag vågar inte ensam xD. Men jag skulle gärna vilja. Jaja, jag får väl bara vänta på att jag ska bli trött, undrar när de kommer att hända ? Jag är alldeles ensam och jag har tråkigt, kan inte förstå ;oo. Varför är de bara jag som är vaken ? Jo kanske för att de är skola i morrn, vettefan om jag ska gå i morrn.... Idag, känner mig inge bra, men de e inge bra att vara hemma så jävla mycke som jag är, men jag vet att jag inte kommer att klara av vissa kurser, eller alla kurser jag har förutom BILDEN tror jag för den är väsrta kul :D. Jag försökte med NK:n men de går inte jag fattar inte då jag tar den klassen nästa termin, då jävlar ska jag jobba på som fan. De lovar jag! :) på hedersord och samvete.









Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0