Missförstådd helg :/

Fredag: först vaknade jag jag hemma hos älsklingen, var tvungen att vakna 6 för han skulle jobba. sen gick jag hem, somnade ett tag tills Sarah kom och knackade på. Då städade vi hela huset xD. De är sant vi gjorde de, sen var vi på affären och köpte energidricka, riktigt gott. Sen på vägen hem hittade vi en massa hjärtan på marken och på himlen, de var riktigt många. Sen när vi kom hem till mig satt vi och vänta på att Oskar och Niclas skulle komma, och när dom väl kom åkte vi lite bil runt stan. Sen kom vi hem kollade Sarah och Niclas på tv, jag låg och grinade och Oskar tröstade mig :(. Men sen gick vi och la oss.

Lördag: Vaknade vid typ 9 av att Oskar gick ur sängen, för han och Niclas skulle iväg och hämta Sarahs mobil som hon hade glömt i bilen från gårdagen :P. Då gjorde jag och Sarah frukost medans, sen när dom kom tillbaka åt vi tsm. Vid typ 11 stack Sarah och Niclas för dom skulle på dop :), efter ett tag somnade jag och Oskar i min säng och vi vaknade typ vid halv 2 kanske, då stack vi och käkade på pizzerian, men jag ocrkade inte äta upp hela min pizza inte ens halva så jag fick en liten "Doggy Bag" :D. Sen drog vi hem till Oskar och så var vi där tills Sarah och Niclas kom, då stack vi till Vårvik och de var där de började bli missuppfattningar :/. Men de löste sig senare på kvällen, eller mycke senare på kvällen. Iaf så gick vi alla hem till mig och sov, jag och Sarah satt uppe och skrattde ett bra tag. Men till slut så somnade vi vid typ 3.

Idag: Idag vaknade jag vid typ 11 av att Oskar satt på sängkanten och smekte mig på benet, då gick jag upp och gjorde frukost, efter att vi hade ätit kollade vi på Tallang 2009, och vi myste, och jag gjorde ett sugmärke på Oskar stort, fint och SYNLIGT xD. Sen drog Sarah, Niclas och Oskar vid halv tre och då blev jag ensam :/. Lite tråkigt men jag kollade på tv, har kollat på One Tree Hill, bra avsnitt :P. Men nu ska jag gå och byta om och möta Sarah för vi ska gå på en promenad hon och jag. Bästaste tjejen i hela världen <3<3<3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0