random

Hej bloggen :). igår var de en konstig dag, mycke grinande, och mycke mys men iaf, så var de tur att Oskar var där. Han vet verkligen hur man gör så att jag blir glad igen, "De kommer funka". På lördag ska jag, Oskar, Sarah och Niclas vara :D, ska bli skit kul tycker jag, vet inte riktigt vad vi ska göra, men mysa är väl de jag och Sarah vill eller ?, åka iväg nånstans bara vi fyra och bara liksom ta de lugnt, utan några andra.

Ledig är jag idag, som så många andra, de är skönt att vara ledig tycker jag, speciellt om de är fint väder ute, har inte hunnit kolla de än men jag hoppas juh att de är de :). På torsdag iaf så är de 11 månader jag längtar som bara den. Just jah, jag är ensam hemma hela den här veckan eller från idag till typ onsdag nästa vecka, så de är väl kul, alldeles ensam ;oo. Ja men nu har jag inte så mycket att skriva mer, så ha de gött så hörs vi :P

♥ Sarah Norling

Jag och Niclas funderade på att kanske köpa en engångsgrill och grilla korv? :) Eller göra upp en eld och grilla marschmallows. Om ni vill det (;



Och just det, har du fått mejl av Mari Richardsson om studiebidraget? Jag ska prata med henne snart och ta bort fler kurser. Ska du med då?

2009-04-14 @ 17:35:37
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0