Skoolan :)

Hej alla glada har varit vaken sen kloockan 7 i moorse, men jag känner mig faktiskt pigg. Iaf så ska jag gå till skoolan idag, på bilden ska jag gå med Sarah. Sen i moorn blir de till att prata med rektoorn oom att hooppa av några kurser, ooch prata oom de kanske finns någoon praktik soom vi skulle kunna få :). För ärligt talat så vill jag hellre joobba än att vara i skoolan, men de är juh jag :P. Iaf så har fixat mitt hår i moorse, jag gjoorde så att luggen ligger på den andra sidan än den brukar, men den vill inte helt stanna kvar så jag har satt dit ett hårspänne. Sen har jag tagit en massa bilder i badrummet i min nya luggbena xD. Jag har ganska oont i magen just nu men de går noog över till senare för jag SKA gå på bilden, annars vet jag inte vad jag gör ;-).


Här kan ni få se oom ni kanske märker någoon skillnad på mitt hår






Här kan ni se vad jag ska ha på mig idag :D


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0