Sommar smal :)

Jag skulle inte vilja gå i en  bikini och se ut soom jag gör med min mage, så jag har bestämt mig att göra sit-ups, varje dag :D. Jag tänkte göra typ 50 varje dag sen oom de går bra så kan jag öka, ooch sen får vi se oom de ger resultat *hooppas* xD. Ja, Oskar ringde till mig igår kloockan 21:40, för jag hade skrivit på sms ooch berättat att vi inte kan ses förrens på lördag, ooch så. Så vi pratade ooch jag berättade hur jag kände med att han gick till Anders idag ist för att vara med mig ooch han insåg väl att de var dumt för att han började faktiskt attt grina i telefoonen :(, man hörde de jätte tydligt, ooch han sa förlåt hela tiden. Vilket iaf jag tycker är bra :). Han sa att vi kanske kunde höras av idag, men man vet juh aldrig han kanske glömmer boort. Ja vid 9 ska jag dra till stan för att möta Sarah, för vi ska till rektoorn ooch prata oom att ta boort kurser och kanske börja praktisera ist :D. Ja så nu måste jag gå ooch göra mig i oordning.


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0