tråkig dag

idag har jag gått och mått dåligt hela dagen, mina halsmandlar har blivit stora, och de e jätte jobbigt. Igår sov jag hos oskar som jag typ inte hade sett på 4 dagar, och hans kompisar har rakat av honom håret och jag blev jätte arg, för han passar inte i de :/. Men iaf så har jag inte varit med honom idag, och nu ringde han för ett tag sen och skulle säga godnatt, för jag älskar när han gör de, men då sa han också att vi kanske inte kunde träffas i morrn för att han inte mådde så bra, så kanske han har blivit sjuk. Om han inte kan gå till jobbet i morrn så kan inte vi vara, men de kanske vi inte kan ändå, för jag mår fortfarande illa, men jag har inte spytt. Men nu ska jag kolla på tv, för jag har inget annat att göra.






Iaf så är de 10 dagar kvar tills jag och Oskar firar 11 månader och jag längtar som fan <3<3<3<3<3. Och de är 40 dagar kvar tills vi firar 1 år, jag längtar till de med, jag älskar verkligen Oskar de finns ingen annan som jag skulle kunna se mig själv med, han är den enda, han är den jag vill dela mitt liv med <3



♥ sarah

men HERREGUD, har han blivit en flinta? ;o

2009-04-06 @ 23:51:41
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ sarah

svar på bloggkommentaren; ja, svårt å gissa elr hur ;'d måste berätta massamassamassa för dig sen när vi ses! <3

2009-04-09 @ 23:59:52
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0