lite av allt :D

Har varit med Oskar idag, vi låg och myste, men inte så länge för att han var så himla trött så att han somnade flera gånger i min famn. Men de gjorde inget för han är så gullig när han sover, men sen drog jag till affären, och köpte lite som jag kunde äta :). Och nu har jag kollat på "Desperate Houswifes", och de avsnittet var faktiskt sorgligt. Ja i morrn ska jag iaf leka med Sarah :D, de kommer nog att bli roligt. Ja i natt ska jag iaf sova ensam hemma, alldeles ensam, men de kommer nog att gå bra även fassten jag är lite mörkrädd, och jag skäms inte för de.

På torsdag ska jag iaf vara med Oskar för då firar vi juh 11 månader, jag är så jävla glad för de, jag känner mig så lycklig för att ha fått spendera 11 underbara månader med honom, och hoppas på mångamånga fler. <3<3<3<3

Just nu har jag faktiskt tråkigt, vet inte vad jag ska göra förutom att jag kollar på "DH" och äter lite chips, och dricker Coca Cola :P. men snart ska jag nog skriva i min dagbok, för ja just de jag har börjat skriva dagbok, fick den av Sarah när jag fyllde år, den är jätte gullig. Den är rosa med svarta dödskallar på, sötsötsöt. ja men jag kan juh visa vad jag fick av Oskar, Sarah och Jossan.






Jossan: Hårspännen, ansiktsmask och ett doftljus med doft av vanilj





Sarah: En rosa dagbok, en rosa marker penna och en finpenna





Älskling: En miranda nalle <3











Här kan ni få se lite bilder från kvällen med Sarah, Oskar, Niclas och Anders



Coolaste gänget evvah ;P



Tuffingarna på bänken :D



Hångel på bänken <3



Haha dom leker på nån snurrbräda xD



Här försöker Sarah återuppleva ett minne från nyår :P





Min lilla älsklingstjej <3




Ja men nu sk jag dra, hehe herrå, pussenuss på er x'D

♥ Sarah Norling

läckra bilder bruden, speciellt cp-bilden på gänget ;D du måste lägga ut dom på bdb,n så man kan få sno några ! :D <3

2009-04-14 @ 23:23:02
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0