kram

Idag har jag varit med Sarah typ hela dan, och vi har haft de jätte kul, vi har knäppt en massa roliga bilder. vi har varit ute, vi har varit på affären har vi, vi gvar tvugna att gå in 3 gånger xD. Sen har vi varit och hälsat på min pappa på jobbet för vi skulle lämna mat åt honom, och Sarah tappade sin mobil så vi fick leta lite efter den. Vi har tvättat, och de gick faktiskt fortare än vad man tror. Vi har också suttit på balkongen och läst frida och druckit Coca Cola, plus att vi har grillat marshmallos (stavning) över en tändare ;D. Men de var gott ändå. Vi har haft så roligt de är som om att vi vore småbarn igen, för vi leker juh i lkparken eller leker och leker gör vi väl inte men vi gungar :P. Och samtidigt tar vi flummbilder.

Men asså jag kan inte förstå hur man kan ha så kul med en person, hon är verkligen min bästa vän, hon är till och med som en syster för mig <3. Och alla som säger något elakt om henne kan dra åt helvete. För dom vet inte vad äkta vänskap är då :/, och de är synd.






                                äkta vänskap <3





Två tjejer som aldrig har tråkigt tillsammans :D




        
När vi är med varran kommer barnet i oss fram xD





Älskad för alltid <3





Och här har vi en COOLING POSE :D


Ett lyckat slut på en lyckad dag :)



Ja nu ska jag nog gå och lägga mig för jag ska upp klockan 7 i morrn och då ska jag duscha och fixa i ordning mig,
sen ska jag äta en lång och lugn frukost och kanske sita lite vid datan sen ska jag dra till skolan.
Sen efter skolan blir de älsklingen, som jag längtar <3<3<3<3.


Ibland kan jag också tycka att man lever lite som i en film, för även om något händer så blir de bra i slutändan,
allt ordnar sig, och jag lovar er att min och Oskars saga kommer att sluta lyckligt <3.



ps: de kommer Sarahs och Niclas också att göra!

♥ sarah

aw vilket ulligt litet inlägg :D <33

2009-04-21 @ 10:38:47
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0