Datakunskap

Ja nu sitter jag i skolan, och vi har datakunskap >P. De suger fett mycket.
Jag har precis varit hos tandläkaren, och Sarah följde med mig.
Hon knäppte bilder på mig, roliga bilder på mig när jag satt i stolen,
för att jag skulle köra röntgen på tänderna, och jag hade juh en sån här haklapp på mig.
Jag såg förjävlig ut xD. Efter tandläkaren drog vi och köpte lite mat,
för båda vi var vrålhungriga, vi köpte baugette och cola. Efter skolan ska vi till stan,
jag vet inte om jag ska vara med älsklingen idag för han har inte sagt något,
men vi får juh se om han ringer sen då.

Igår hade vi ganska så mysigt vi tittade på film och åt chips och sånt, sen myste vi bara <3
Jag har fortfarande kvar chips och läsk hemma hos honom, jag som är så sugen på de nu xP.
Ja men nu ska jag fortsätta med de här
KISSES <3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0