från Vsabarn till Polemsunge xD

Igår blev jag officiellt en Polhemsunge :D.
De känns bra, de var inte nervo igår tyckte jag, BF1B htere klassen jag går i :D.
Och som tur hamnade jag och min bästaste vännish i samma klass <3 Puss på de (K)
Igår var det bara en massa information om allt typ.
Vi fick veta vilka våra klasskompisar var och så :),
När vi skulle käka satt vi med en tjej från klassen, Emeli hon var riktigt snäll, rolig med xD

Efter skolan drog jag hem och typ gjorde ingenting tills älsklinge ringde <3
Han kom och hämtade mig och då drog vi hem till honom, vi var där ett tag sen åkte vi och bada.
Eller vi badade juh inte för killarna spelade wollyboll med några som var där.
Sen doppade dom sig bara hehe. Det var synd att jag glömde min kamera hemma för de var fint väder
och jag kunde juh ha knäppt några bilder på min älskling när han spelade ;P.
Iaf efter doppen åkte vi till donken och jag var ashungrig plus att jag hade migrän,
det kändes som om att mitt huvud skulle sprängas, och när vi kom hem började jag att grina.
Vi kom hem vid 8 och då gick jag och la mig, men jag vaknade några gånger av att mina myggbett på benen kliade som fan och jag trodde fan att jag skulle dö :oo.

Nu har jag typ precis kommit hem fårn älsklingen han skjutsade hem mig.
Snart ska jag göra mig i ordning, men har inte alls någon större lust :/
Men just de jag ska köpa ny väska idag, plus att Sarah kanske ska sova hos mig :D
Men nu måste jag gå för min syrra är dryg.
Puss på er <3


♥ Lina :)

Fin blogg!

2009-08-31 @ 00:25:41

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0