hemma igen :)

på väg till Mörrum :)



Nu åker vi :), följde gps:en tills vi komm fel xD.
Jag vet man ska väl inte åka vilse med en sån. Men okej vi åkte väl inte vilse men vi åkte typ en 10 mils omväg. Vi stannade några gånger och reste på oss, de är inte skönt att sitta i en bil i många många timmar, speciellt inte när man är åksjuk som jag :(. Men de blev inte bättre för att vi åt xD.
Idag hände de inget typ bara en massa träd och buskar och skog xD




Vi övernattade i en liten stuga den var mysig :).
De fanns en liten badstrand där, så jag och Oskar tog ett dopp :)
Men vi var inte i så länge för de var inte varmt xD.



Här är jag och Oskar på bryggan och har de mysigt <3.
Vi låg ner och tittade ut över vattnet när solen gick ner <3



Dagen efter åkte vi på High Chaparall, de var jätte kul och de var varmt och skönt :P.
Vi gick runt ganska länge och senare började jag må jätte dåligt de kändes nästan som om att jag skulle spy massor av gånger typ hela tiden :/. De var lite tråkigt men som tur hade vi hunnit sett allt :D
Vi gick på en stunt show, den var asbra bra, jag blev rädd några gång när dom sköt med gevären xD
De är Oskar som har tagit dom här bilderna ;P


Från tåget                     taget av Oskar


Från tåget                     taget av Oskar


Från tåget                                 taget av Oskar


Från tåget                                 taget av Oskar



Sen fortsate vi hem till Jessica och Gustav :)


De här är Jessica när hon bjuder på sig själv xD
De är synd att jag inte har en bild på Gustav :/.
Men de är lugnt.'


Oskars mormor och morfar sitter och myser på den varma balkongen :)
De var riktigt var riktigt varmt där.


Älsklingen min <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0