Skola :D

Heeej alla gullungar <3
Ja idag är det skola, jag har faktiskt längtat lite till skolan :P.
Jag ska möta Sarah vid 10 fan vad nära jag har till skolan nu de är jätte skönt :D.
Nu blir de Polhem, BF första ring xD Igen...
Förra året gick jag på Vasa, teater asså jag måste säga att de var världens bästa klass <3
Men de känns faktiskt bra just nu :). Det här året kommer att bli helt annorlunda det förra.
För nu dka jag faktiskt gå i skolan :P. Jag ska göra mina läxor och de och jag och Sarah ska peppa varandra,
de kommer att gå bra för oss de här året känner jag :D. 

Jag vaknade upp bredvid älsklingen i morse det var mysigt <3
Han skjutsade hem mig när han skulle till jobbet, så nu har jag duschat, sminkat mig och klätt på mig :P






Dagens Outfit:
Blåa strumpor
Jeans
Grå t-tröja
En lila rosa kofta
Svartvit scarf


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0