Fjortisdag med Sarah :D<333333

Hej alla pullor! Idag har vi supit ;)
Aah, skojja bara. Idag var jag med Sarah :D Min lilla älskade ponnyfrilla ;) Öh, vi var på stan..? Och jag köpte saker till skolan :D 1 3ämnersblock, 1 almanacka, postitlappar, en linjal och en ny dagbok! OCH DEN ÄR JÄTTEFIN! :@ haha. Sen fikade vi på Flanör, och min syster betalade min fika :o men ska ge henne pengar på tisdag, då jag ska köpa en ny väska :) 

Vi har även LEKT FJORTISAR! ;D Fyfan va roligt det var! ;oo Vi höll på att garva ihjäl oss asssåååh.. ;) Vi hade likadana rosa mjukisdressar på oss, också hade vi massa smink och vita läppar :'D Nu kommer lite bilder ;)


Jag som fjortis ;d hot or not? ;)


Saris som fjortis ;d hot or not? ;)


FJORTISVARNING!! 


Sen gick vi ut också.. ohlala :o


Teeny Weeny String Bikini ;)


Jaah duuh.. Hetisch ;o


She's a maneater, make you work hard make spend more.. 
I know you guys like it ;)


Haha, fan va kul vi hade assåååååhhh xD


NU SKA VI SNART SOVA!! säger vi ;d


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0