dagens outfit

svart vitt linne, rosa huvtröja, svarta mysisar

Jag är fortfarande sjuk men jag måste gå till skolan och göra två saker som jag inte kommer att kunna göra, och jag kommer att få streck i dom ämnena de tycker jag är fittigt :/ Men mne vad ska man göra när ens lärare är helt dumma i huvudet ? Jag mår inte alls bra men som tur var det sovmorgon idag och jag börjar 20 över 9 så jag ska möta Sarah och så. Jag snorart fortfarande och mina läppar är jätte torra och spruckna jag vill helst bara ligga i sängen under det varma täcket och bara sova men nej nej jag måste gå till skolan jag ska fan smitta ner alla så att dom är sjuka när det är julafton och inte jag xD Nu ska jag kolla lite på tv och vänta på att klockan ska bli 9 så att jag kan gå.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0