dålig helg

Min helg har väl inte varit så värst bra i lördags var jag ensam hela dan för att älsklingen var i uppsala och spelade, och kom inte hem förrän vid 6 och medans han var borta så dammsög jag och så och då träffade jag på en liten äcklig spindel jag blev livrädd och vågade inte göra något jag höll hela tiden koll på vart den var och när älsklingen väl kom hem så fick han döda den och dammsuga upp all spindelnät för spindeln bodde under trappan :'(. Iaf så sen när han kom hem åt vi och efter att vi ätit klart kollade vi på tv och då började det att göra jätte ont i magen jag grinade och grinade och grinade, Oskar blev jätte rädd och sa att vi skulle upp till sjukhuset men jag vägrade dum som man är :(. Jag skulle gan ha gjort det. Men sen efter att jag spytt lite gick det väl över men jag hade fortfarande ont hela natten och hela söndan så jag pratade med pappa och han sa att jag skulle gå till hälsocentralen och säga till dom att jag vill till sjukhuset annars får man sita i flera timmar och vänta, och det orkar jag verkligen inte. Men jag ska gå förts till biblan och lämna tillbaka några böcker och sen ska jag till stan en snabbis och sen ska jag till häsocentralen och prata med dom och får jag inte komma till sjukhuset så jävlar kommer jag att bli arg och sur och då kommer dom inte att bli glada för då skulle paappa prata med dom.

Just nu är jag klar för skolan vi börjar 9 och slutar 12 fett skönt så jag kommer att ha hela dagen ledig jag ska ner och köpa julklapp till Sarah idag tror jag för jag har fått pengar nu :)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0