dan före dan :D

Hej alla glada läsare, älsklingen var nyss här i sina jobbarkläder och lämnade av lite smirnoff som vi ska ha på nyår, eftersom att han skulle tillbaka till jobbet nu så ville han inte ta med dom så han lämnade dom här och sen kommer han och hämtar mig när han har slutat och då ska vi hem till mamma och hennes kille och fika och ta hem julklappar till syskonen som dom har köpt och så ska vi fika lite. Jag har precis ätit, jag gick till pizzerian och köpte en kyckling sallad det var jätte gott. Sen idag har jag badat skumbad och tagit det lugnt med en face mask på mig också så låg jag och läste lite medans den verkade :D. Det var skönt att ha den på sig men det kändes lite stelt när den torkade xD. Men nu känner jag mig fräch och fin :P. Så nu ska jag ta det lite lugnt och bara kolla lite på tv :D
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0