:)

Idag ska jag vara med älsklingen när han kommer hem, och jag vet inte vad vi ska göra förhopningsvis har han fått hem skönheten och odjuret 2 och 3 så då ska vi se på dom :)Vi köpte mys igår som vi inte ens rörde vi skulle egentligen ha sett på skicka vidare men eftersom att vi båda var så trötta så gick vi och la oss ist. Men jag har inte sovit så bra inatt jag har gråtit och svettats som fan.


Vill ni veta en sak om det blir så att mamma kommer att bo hos sin kille så kommer jag och älsklingen att bo här i den här lägenheten tsm bara han och jag :). Det skulle vara fett mysigt då skulle han flytta hit alla sina saker och så. <3

Och om två dagar så firar vi 19 månader fan vad mysigt att vi jar lyckats hålla såhär länge :) Jag älskar honom över hela mitt hjärta, det finns ingen i hela världen som betyder så mycket för mig som han gör <3<3<3<3<3


♥ Sara Fällström

vart ska emma bo då?:o hos frasse?

2009-12-14 @ 17:21:55
URL: http://oktoberflikkka.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0