julavslutning

Idag vaknade jag upp vbredvid älsklingen vid 6 och han gjorde sig i ordning och stack till jobbet, själv låg jag kvar till halv 8 då klädde jag på mig och drog till Sarahdär vi fixade oss, efter det drog vi iväg på julavslutning fett bra var den. Riktigt cool. Sen drog jag till hälsocentralen och kollade upp min mage för andra gången och nu fick jag ett recept på medicin som jag ska hämta ut och sen ska jag äta den i 2 veckor och sen om det inte blir bättre som jag verkligen hoppas att jag kommer att bli så får jag ringa tillbaka och då måste jag till sjukhuset och kolla mig. Just nu gr jag typ inget bara fryser och kollar på tv.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0