Julbord med pappa och Sara :)

Ja igår var jag, pappa och syrran på julbord och det var fett gott, jag träffade även hanna där :P. Det var riktigt mycket mat och gott var det :) Jag tog lite bilder på min mat och på min efterrätt. Och sen fick man träffa tomten och då fick man godis xD. Vi satt med några en jobbarkompis till pappa och deras familj :). Vi pratade och hade roligt och man blev riktigt mätt så at man typ fick ont i magen.



Jag och Sara när vi hade hängt upp våra jackor :P
jag vet hon är en fjortiz



Saras outfit for the day



min outfit for the day



Min mat:
Sill
Potatis
Rostbiff
Prinskorv
Köttbullar
Ägg
Julskinka
Leverpastej

Dricka:
Julmust



Efterätt:
Chokladpuddung
kaka
dajmtårtebit
Mandeltårtebit
och dom andra två vet ja inte vard et var men dom var goda



Här är godiset vi fick av tomten :D


Jag hade riktigt roligt och jag längtar till nästa år :)


♥ HannaPannaPyttiPanna

Versta fusk! jag fick en Sportbars i min jag och du fick en Center xD

2009-12-16 @ 09:39:51

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0