Linda är sjuk

jag har tråkigt och jag är sjuk, jag snorar som en jävla vattenkran xD. Ne men det är inte kul jag känner mig så jävla dålig, jag orkar knappt göra något, men eftersom att jag har så tråkigt så sitter jag vid datan men efter det här inlägget ska jag gå och lägga mig men nu måste jag fan snyta mig. Jag är ensam hemma den här veckan och det är riktigt skönt men ändå tråkigt för katten är inte här heller han är med mamma :/, jag saknar honom jätte mycket han som brukade lägga sig på min mage och sova det var så mysigt och det är bara med mig som han gör det :P. Men som alla vet så vågar jag inte sova ensam hemma så Oskar kommer och hämtar mig idag efter jobbet och han hämtar mig tidigt idag för att vi firar juh 19 månader FGS (for god sake) :) fett med glad jag är för det, jag vet att det kommer att hålla ennu längre :D. För att vi älskar verkligen varandra <3<3<3<3. Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på tv för jag börjar bli lite yr.
KISSES



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0