magvärk :(

Ja nu är jag tillbaka min dator har inte funkat så bra dom här dagarna men nu har jag äntligen fixat den, jag är inte i skolan idag och jag var inte där igår heller för att jag har fruktansvärt ont i magen och även fasstän jag var hos läkaren i tisdags så kunde dom inte säga vad det var så jag fick några tabbletter som jag ska äta nu efter varje måltid, så får vi se om det blir bättre om inte så skulle jag komma tillbaka så skulle jag väl få åka till sjukhuset ist.


vid tre ska jag gå till Sarah och slå in julklapparna så att vi har det gjort, snart måste jag gå till affären och handla lite. Sen vet jag inte vad jag ska göra, jag får väl ligga och vila och kolla lite på tv och bara ta det lugnt.
KISSES


♥ Ika

Sv: jag får hoppas det, men jag lär nog få ont i armen iaf :/ fast som du säger, det är ju iofs bra att bli sjuk av det.

2009-12-10 @ 10:59:48
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0