min måndag

dagen började med att jag vaknade med älsklingen, han skjutsade hem mig och jag gjorde mig i ordning och drog och mötte sarah och sen gick vi till skolan. Det var riktigt slappt på morgonen bara läsa bok, på datan skulle vi ha prov men jag kunde inte det provet, men jag försökte så gott jag kunde och sen drog jag och Sarah till stan och köpte julklappar :) Vi sprang runt riktigt mycke överallt ochh vi fick båda jätte ont i fötterna xD, när vi var klara med julhandlandet gick vi till waynes och käkade :D efter att vi ätot färdigt och smällt allt gick vi till kappahl och då provade jag och Sarah varsin tröja och vi köpte varandras xD. Sen tog vi bussen hem till Sarah och där fick vi pannkakor av hennes mamma och sen fick vi lussisar, dom var fett goda men lite föör mycket russin för min smak xD. Sen satt vi vid datan och vid 8 kom älsklingen och hämtade mig och så åkte vi hem till honom och låg och myste och sen gick vi och la oss <3<3<3<3<3




toast: kyckling sweetchili och vitlökssås :D



Jag köpte den som Sarah har på sig och hon köpte den som jag har på mig :P



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0