still sick :/

Ja som ni förstår så är jag fortfarande sjuk och mår inte alls bra, kommer precis från duschen som var riktigt varm och skön jag känner mig inte så sjuk längre vi får se om jag kommer till skolan i morrn eller om jag fortfarande ska vara hemma och snyta mig tremiljonersjuhundratjugotvå gånger. Som jag verkligen hoppas att jag slipper jag saknar faktiskt skolan lite om jag ska vara ärlig (a). Jag hörde av Sarah för ett tag sen att jag fick VG på mitt matteprov jag gjorde :) Det funkar fortfarande mitt försök att inte få Ig på ett enda prov :D. Jag är faktiskt stolt över mig själv måste jag säga det har aldrig gått så här bra för mig någon gång i skolan. Men nu ska jag nog gå och lägga mig igen och läsa lite ur Twilight boken som jag håller på att läsa jag vill gärna läsa klart den :P. Så puss på er alla och ha det bra :D
KISSES





Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0