veckan som kommer

Just nu sitter jag och sarah och har roligt i skolan och vi ska snart gå och äta jag är ashungrig, asså min mage kurrar som fan. Vi får sluta astidigt idag :) Fett bra egentligen ska vi sluta 3 men vi får sluta 12 :) Egentligen ska vi ha en matteuppgift, men jag och Sarah har 6 stycken OK så vi ligger väldigt bra till bättre än hela klassen till och med bättre än a-klassen. Så då får vi gå hem tidigare. Det känns så himla bra. Iaf så när jag kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra, ska iaf vara med älsklingen när han kommer hem vid 4 och sen hela helgen :D, det ska bli så skönt att få sova ut nu :P. Jag har sovit dåligt hela veckan så jag måste verkligen vila ut mig till på måndag när jag och Sarah ska köpa julklappar för det kommer att ta mycke på krafterna, på tisdag ska vi baka lussisar och slå in julklappisarna :P.
KISSES

Vecka: 50



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0