<3 Oskar Ellebo <3

du gör mig glad.
du gör mig varm.
du gör mig lycklig.

ingen känsla slår den här .
du är mitt allt,
Oskar








kommer alltid att älska dig Oskar Ellebo

Oskar du betyder allt för mig,
du är den jag älskar mest av allt på jorden.
jag älskar dig så himla mycket asså de går inte att beskriva hur jag känner med ord,
mina känslor är så starka att inget skulle kunna få dom att försvinna.
Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra
om vi aldrig hade blivit tilsammans
då skulle jag inte ha något att längta efter på dagarna
och jag skulle bara gå runt hemma och må dåligt.
Men du gör så allt de försvinner,
när jag är med dig e de som om att de bara finns vi två och inga andra.
jag älskar verkligen dig, du är den ända killen som någonsin bryt sig om mig på allvar,
och du tycker inte att jag är töntig för att jag grinar mycke,
eller för att jag är väldigt öerkänslig,
och om vi skulle bli sura på varran eller nått så ordnar de sig och allt blir bra igen.
Men de jag älskar mest med dig är att du är den du är.
Jag vill aldrig att något ska hända mellan oss  
jag älskar dig mer än allt annat på jorden och jag skulle aldrig klara mig utan dig,
du är de bästa som har hänt mig
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0