älsklingen<3 & sälja trummorna :)

hej alla glada :D


Igår va jag med älsklingen <3
Jag blev lite sur på honom för han hade gjort en grej men vi behöver juh inte säga vad xD
Men iaf så trodde han att han inte skulle få se mig nå mer,
och han blev jätte ledsen och grinade i min famn.
Han trodde att jag aldrig ville vara med honom mer.
Men då sa jag att de här lilla inte skulle kunna få mig att lämna honom <3
Jag sa de också att visst blev jag lite sur och så men inte tänker jag väl göra slut.
Då sa han att de kändes som om han inte förtjänade mig,
men de gör han :)
Och sen sa han att jag var den bästa flickvännen han någonsin haft <3<3<3<3<3
Och att han aldrig älskat någon så mycket som han älskar mig :)
sen så myste vi.




om typ en timme ska jag gå och fotografera mitt trumset, för jag ska sälja de.
Hade tänkt lägga ut de på blocket och se om nån vill ha de xD
HOPPAS :)

ja sen ska jag nog vara med sarah om hon inte är sjuk hehe,
de hoppas jag att hon inte är :D
för annars kommer jag att ha tråkigt idag, och jag saknar min lilla gummzan <3

ja men nu ska jag nog snart gå och  borsta tänderna, och göra mig i ordning :P


♥ sarah

va? vad hände? :o du kan svara i min blogg för jag kommer inte publicera det. men du behöver inte säga <3

2009-02-25 @ 13:15:27
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0